planering till tusen..

Jag sitter här med 6 A4-sidor med text (skrivblock) om Ricks raser, behov och allt möjligt annat som är bra att ha nerskrivet. Allt som är viktigt för hans välmående, både fysiska och psykiska, har jag skrivit ner. En massa viktigt om hans raser m.m.


Jag är så trött nu och vill bara sova, men jag vill bli klar med detta först. Det är inte mycket kvar, men avslutar jag inte ligger jag bara och tänker på det så jag inte kan somna.

Nu har jag:
- Fasta mattider.
- Fasta träningstider, kan vara lite flexibel där.
- I vilken ordning vi tränar vad.

Nu ska jag "bara" planera in vad vi ska träna, vilket jag ska prioritera, hur jag ska lägga upp det, var vi ska vara o.s.v.

Vi hörs igen imorron, nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0